zondag 11 december 2011

Een beetje kerst.

Het is weer kersttijd dus gaan het thuis gezellig maken. 
Jeanne d'Arc Living, neemt onze dochter vaak voor me mee daar staan mooie dingen in, met oude materialen.
In de kelder stonden  een paar oude Augurken potten, nog van mijn Moeder waar ze vroeger, de zelf gedroogde soepgroente in bewaarde. Als ze nog geleefd had was ze 113 jaar geweest dus al hele oude potten. Met wat mos en een paar dennentakken, linten en kaarsen kun je er toch wat leuks van maken.




Nog een paar voorbeelden niet van oude materialen maar eenvoudig om te maken. 
Met wat dennentakken, je mooiste kerst ballen en een streng verlichting heb je weer een leuke kerst versiering.








Nog een fijne zondag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. leuke dingen allemaal, het ziet er zo gezellig uit. En zo zie je maar wie wat bewaard die heeft wat. Zo eenvoudig en een geweldig effect. Hier hou ik wel van. MOOI.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideetjes kan ik hier nog even opdoen voor de kerst. Bijzonder dat je de oude glazen potten nog hebt, dat maakt zo'n kerstversiering toch wel speciaal...
    Compliment overigens ook voor de prachtige foto's die je steeds maakt voor de blogs!
    Het was weer een genoegen om hier even te kijken en ik heb fijn wat kerstinspiratie opgedaan.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pa en Ma,
    Eens kijken of het nu lukt een reactie achter te laten. Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen